Osoby, które czytają mojego bloga, oraz oglądają mnie na YouTube są często osobami, które starają się o siebie dbać jak najlepiej. Wiem, że Ty, mój odbiorca starasz się ubierać tak, żeby wyglądać jak najlepiej. Dlatego właśnie przygotowałem ten wpis. Wpis, z którego dowiesz się jak w jeszcze lepszym stopniu dbać o siebie i swoje ciało. Są to rzeczy, które pozwolą Ci w lepszy sposób zacząć kolejny dzień. Gotowy?

Odejdź od komputera

Ale spokojnie, tylko na jakiś czas. W tym zamyśle chodzi o to, żebyś odpoczął od niebieskiego światła emitowanego przez komputer. Twój mózg i oczy nie będą narażone na działanie tego światła. Jest spora różnica pomiędzy momentem kiedy pójdziesz spać zaraz po wyłączeniu komputera, a kiedy wyłączysz komputer i pójdziesz spać po godzinie. Zadbanie o dobry sen jest ważne, żebyśmy mieli siły na kolejny dzień.

Zadbaj o odpowiedni night routine

Wieczorna pielęgnacja jest nie mniej ważna, niż ta poranna. Nie powinniśmy zapominać o wieczornym myciu twarzy, nałożeniu kremu, a także o odpowiedniej higienie jamy ustnej.

Upewnij się, że nie masz mokrych włosów

Oprócz tego, żebyś upewnił się czy Twoje włosy nie są mokre, dodałbym też, żebyś ułożył je lekko przed snem. Zdecydowanie lepiej w te stronę, niż żebyśmy dali naszym włosom rozczochrać się przez noc. Kiedy miałem, krótsze włosy, to robiłem tak przed snem. Mniej więcej układałem ręką fryzurę, którą rano chce mieć. Nie używałem do tego pomad, czy coś. Raczej taka lekka stylizacja.

Poćwicz kreatywność

Codziennie ćwiczę swoją kreatywność! Jestem z tego bardzo zadowolony. Widzę jakieś tam efekty. Mam siebie za średnio kreatywnego, dlatego jestem zadowolony, że jest progres. Jak ćwiczę kreatywność? Robię listę 10 pomysłów na dany temat. Bez znaczenia czy te pomysły mają sens. Nigdy już na nie nie zerknę.

Przygotuj swoje ciało do snu.

Żeby wstać rano wypoczętym, powinieneś pomóc swojemu ciału w szybkim zaśnięciu, oraz powinieneś zagwarantować mu porządne spanie. Często wspomagam swój proces zaśnięcia poprzez zażycie melatoniny. Nie upośledza ona wydzielania tej substancji w moim organizmie, więc czuję się bezpiecznie zażywając ją. Przygotowuje się do snu też poprzez przewietrzenie pokoju, napicie się wody, oraz zapewnienie odpowiedniej ciemności. Przeprowadzając się do aktualnego mieszkania kupiłem rolety, które jak spuszczę dają taką ciemność, że nie widzę dłoni przed swoimi oczami.

Nic nie jedz przed snem

W nocy Twój organizm powinien odpoczywać, a nie być zajęty trawieniem tego co masz w brzuszku. Dodatkowo jeśli jesz na wieczór, możesz mieć tendencje do przytycia.

Zaplanuj dzień

Jestem typem, który jak nic nie zaplanuje, to nic nie zrobi. Muszę jasno sobie postawić rzeczy do zrobienia. Zawsze planuje 5 rzeczy. Część z nich ma charakter fizyczny, część finansowy. Przykładowo wygląda to tak:
* Pójść na siłownie
* Przygotować scenariusz do filmiku
* Napisać post na bloga
* Przeczytać książkę
* Posprzątać kuchnie

Jeśli nie zapisałbym powyższych rzeczy, to pewnie nie posprzątałbym kuchni, a i pewnie na siłownie też bym nie skoczył. Zapisywanie rzeczy to taki sposób na hackowanie mnie,

To wszystko sprawi, że nasz sen będzie na wyższym poziomie. Następny dzień będzie zaplanowany. Dobre nawyki. Musimy się ich nauczyć 😉

Dołącz do grupy Zadbani Mężczyźni na Facebooku

Co jest Nie tak Z Twoimi Włosami
Przystojny mężczyzna ubrany na czarno